Sjors van Leeuwen

Sjors van Leeuwen (Indora Managementadvies) is onafhankelijk adviseur, auteur en spreker in klantgericht ondernemen (CRM), strategie en marketing. Hij werkte dertig jaar in verschillende functies en rollen zoals management- en marketingadviseur, CRM-adviseur, informatiemanager, systeemontwikkelaar en projectmanager. Vaak op het snijvlak van organisatie, strategie, klantgerichte marketing, innovatie en ICT.

Door zijn ervaring is hij goed thuis in vele strategische vraagstukken en het toenemende belang van de ‘de klant’ als onderscheidende factor. Visie-, strategie- en beleidsontwikkeling en de vertaling daarvan naar strategische marketing en innovatieve dienstverleningsconcepten hebben zijn speciale interesse. Daarbij combineert hij graag strategisch denken met doelgericht en pragmatisch handelen. Want wat gaan wij morgen nu anders, slimmer en beter doen? Het is belangrijk dat je als organisatie weet wat je wilt en nog belangrijker, dat je het antwoord weet op de vraag ‘hoe kom ik van A naar B’?

Sjors is auteur van meer dan twintig boeken waaronder: